• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!





Uprzejmie informujemy, iż w związku z trwającymi strajkami rolników,

mogą nastąpić utrudnienia w dostawach.

POMOC FAQ (Najczęściej zadawane pytania) Regulamin Sklepu Polityka prywatności Reklamacje Zwrot / wymiana towaru Do pobrania

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Zamówienia można dokonać także telefonicznie, dzwoniąc pod numer 787-787-057 lub drogą elektroniczną na adres biuro@szyby24.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.


Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru ?

  • W przypadku firmy kurierskiej DPD lub INPOST: Tak. Firmy kurierskie informują klientów poprzez podanie numer listu przewozowego wysłanym powiadomieniu e-mail oraz/lub SMS.
  • W Przypadku firmy spedycyjnej CAT LC: Nie. dniu dostawy informujemy Klienta, wysyłając e-mail lub SMS z podanym przybliżonym terminem dostawy. W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z Działek Logistycznym naszej formy pod numerem 603-225-212.

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym ?

Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta. Marża sklepu jest stała.


Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne ?

Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia.


Kto pokrywa koszty dostawy ?

Koszty dostawy w całości pokrywa Klient.


Co mogę zrobić, jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość) ?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takim przypadku, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.


Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar ?

Zamówiony towar dostarcza firma kurierska DPD. Przesyłki doręczane są w terminie od 1 do 2 dni od daty zawarcia umowy klienta ze sklepem i w godzinach od 7.00 do 17.00. Termin dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu, o czym Klient zawsze zostanie poinformowany. Maksymalnie termin doręczenia przesyłki może przedłużyć się do 30 dni (np. w sytuacji, gdy zamówiony przez klienta towar sprowadzany jest z magazynu zagranicznego).


Jaka firma spedycyjna dostarcza zamówiony towar ?

Zamówiony towar dostarcza firma spedycyjna CAT LC. Przesyłki doręczane są w terminie od 2 do 3 dni od daty zawarcia umowy klienta ze sklepem i w godzinach od 7.00 do 17.00. Termin dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu, o czym Klient zawsze zostanie poinformowany. Maksymalnie termin doręczenia przesyłki może przedłużyć się do 30 dni (np. w sytuacji, gdy zamówiony przez klienta towar sprowadzany jest z magazynu zagranicznego).


Czy możliwa jest wysyłka poza terytorium Polski ?

Sklep SZYBY24.pl umożliwia wysyłkę przesyłek poza terytorium Polski. W tym celu prosimy o wybranie odpowiedniej waluty i podanie poprawnego adresu dostawy.


Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona ?

Jeśli Kupujący stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę oraz poinformowanie o szkodzie Działu Obsługi Klienta sklepu szyby24.pl. Jeżeli wystąpiły trudności ze sprawdzeniem towaru lub kurier odmawia spisania protokołu szkody, prosimy o spisanie danych osobowych kuriera (imię, nazwisko, numer telefonu) i o kontakt w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta sklepu lub telefonicznie pod numerem 603-225-212


Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem ?

W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższym oddziale terenowym/lokalnym firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru kolejnego dnia, kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.


Co mogę zrobić, gdy dostawca firmy spedycyjnej nie zastanie mnie pod wskazanym adresem ?

W takim przypadku firma spedycyjna powinna Nas poinformować o nieudanej próbie dostawy i podjąć ponowną próbę doręczenia przesyłki w kolejnym dniu roboczym.


Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie ?

Tak. Oczywiście musi zapłacić za dostarczony towar.


Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania ?

Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.


Co zrobić, jeśli po złożeniu zamówienia stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub FV ?

Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury VAT. W celu zmiany danych w FV należy skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta. pod numerem 787-787-057.


Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru ?

Tak. Należy jednak pamiętać, że należy wybrać odpowiednią obcję podczas składania zamówienia.


Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar i po jakim czasie otrzymam dowód zakupu ?

Tak, wystawiamy dowód zakupu w postaci faktury VAT. Warunkiem otrzymania dokementu jest podanie popranych i aktualnych danych Firmy. Dokument sprzedaży jest dołączony do zamówionego Towaru.


Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia ?

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu e-mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika Działu Obsługi Klienta.


Jak dobrać właściwą szybę do mojego samochodu ?

W przypadku trudności z doborem odpowiedniej szyby prosimy skontaktować się z konsultantem Działu Obsługi Klienta mailowo pod adresem biuro@szyby24.pl lub pod numerem 787-787-057, podając numer VIN pojazdu.


Jaka jest data produkcji szyb sprzedawanych przez sklep internetowy ?

Gwarantujemy, że wszystkie szyby w ofercie sklepu internetowego, są szybami fabrycznie nowymi, są to towary pełnowartościowe, certyfikowane, posiadające gwarancję producenta.


W jaki sposób pakowane są szyby samochodowe ?

Szyby pakowane są w folię i profile piankowe w sposób umożliwiający zweryfikowanie stanu szyby podczas dostawy, jednocześnie minimalizując ryzyko ewentualnego uszkodzenia podczas transportu.

1

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru ?

W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Interwencji i Reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej sklepu.


Czy przy zakupie szyby otrzymam ją gotową do zamontowania z kompletem oprzyrządowania/sensorów ?

Staramy się aby wszystkie nasze szyby były zgodne z specyfikacja oryginału.


Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym ?

Płatności można dokonać gotówką za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty. Standardowym sposobem zapłaty jest płatność kurierowi przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku płatności kartą kredytową bądź przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni robocze.


Co oznacza informacja "wydłużony czas oczekiwania" zamieszczona przy opisie szyby ?

Taka informacja oznacza, że szyba jest w tym momencie niedostępna w sklepie internetowym. Chwilowo nie możemy określić terminu jej dostawy.


W jakim terminie otrzymam zamówiony towar ?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.


Szybkie menu