• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!





Uprzejmie informujemy, iż w związku z trwającymi strajkami rolników,

mogą nastąpić utrudnienia w dostawach.

DPD - Weryfikacja stanu przesyłki przy odbiorze.

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona, czy opakowanie nie było otwierane lub nie posiada braków.

Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji gwarancyjnej.

W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa.



CAT LC - Weryfikacja stanu przesyłki przy odbiorze.


Każda wysłana przez nas szyba zapakowana jest w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki - bez jej rozpakowywania (nie dotyczy wysyłki w kartonie).

UWAGA:

Przed odebraniem przesyłki oceń jej stan bez jej rozpakowywania. Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej !


W przypadku rozpakowania szyby przed ocena jej stanu jesteś pozbawiony możliwości odmowy odbioru przesyłki.

Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji pod numerem 603-225-212 .

Wpisz w jednobrzmiącej formie w oryginał i kopie listu przewozowego adnotację "ODMOWA ODBIORU - SZYBA USZKODZONA".

Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej, wszelkie dodatkowe adnotacje mogę utrudnić proces reklamacyjny.


W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa