• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!

Wybierz kategorię

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)Regulamin Sklepu Polityka prywatnościReklamacjeZwrot / wymiana towaruDo pobrania

Reklamacja towaru.

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Kupując w Szyby24.pl możesz być pewien, że dokonałeś dobrego wyboru. Jesteśmy doświadczonym sprzedawcą, dlatego gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zadbamy o to, żeby Twoja sprawa przebiegła sprawnie i zakończyła się dla Ciebie pomyślnie.

Jak przebiega proces reklamacji gwarancyjnej?



Zgłoszenie

Kontakt z nami

Zgłoszenie reklamacyjne uznajemy za przyjęte w momencie jego wpłynięcia na adres reklamacje@szyby24.pl.

Jeśli mają Państwo wątpliwości jak dokonać zgłoszenia, mogą Państwo uzyskać pomoc dzwoniąc na Infolinię pod numer 787-787-057.

Formularz

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji gwarancyjnej - (Pobierz formularz).

Odbiór

W przypadku gdy nie masz możliwości odesłania przesyłki w sposób gwarantujący jej doręczenie bez pogłębienia uszkodzenia, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki, umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.

Ekspertyza

Wykwalifikowany pracownik przeprowadzi badanie towaru. To na podstawie ekspertyzy ocenimy czy reklamowany towar posiadał wadę fabryczną.

Decyzja

Wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Decyzja pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych*.

Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy.

Decyzja częściowo pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych**.


Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy.

Decyzja negatywna

Utylizacja

Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony w serwisie z zachowaniem obowiązujących przepisów w zekresie ochrony środowiska.

Zwrot produktu

Jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie bezpłatnie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

** W przypadku sprowadzenia towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć. Przy częściowo pozytywnej decyzji należność za nowy produkt będzie pomniejszona o kwotę przyznaną w ramach reklamacji.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru od kuriera ?

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona, czy opakowanie nie było otwierane lub nie posiada braków.

Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji gwarancyjnej.

W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru od spedytora/dostawcy ?

Każda szyba zapakowana jest w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki.

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona, czy opakowanie nie było otwierane lub nie posiada braków.

Jeśli podczas odbioru towaru od dostawcy/spedytora stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej, poinformuj nas o zaistniałej sytuacji i wpisz w jednobrzmiącej formie w oryginał i kopie listu przewozowego adnotację "ODMOWA ODBIORU - SZYBA USZKODZONA" - ponowimy wysyłkę towaru.

List przewozowy jest dokumentem potwierdzającym przyjęcie towaru. Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej, wszelkie dodatkowe adnotacje mogę utrudnić proces reklamacyjny.

W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru.

Kto ocenia czy produkt nadaje się do reklamacji gwarancyjnej?

Badanie reklamowanego towaru jest przeprowadzane przez wykwalifikowanego pracownika i to on stwierdza czy produkt posiada wadę fabryczną. W wyjątkowych sytuacjach producent może podjąć decyzję na podstawie przesłanej fotografii uszkodzonego produktu.