• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!





Uprzejmie informujemy, iż w związku z trwającymi strajkami rolników,

mogą nastąpić utrudnienia w dostawach.

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Kupując w SZYBY24.PL możesz być pewien, że dokonałeś dobrego wyboru. Jesteśmy doświadczonym sprzedawcą, dlatego gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zadbamy o to, żeby Twoja sprawa przebiegła sprawnie i zakończyła się dla Ciebie pomyślnie.

W przypadku stwierdzenia wykrycia niezgodności towaru z złożonym przez Państwa zamówieniem,
należy niezwłocznie zgłosić ten fakt w formie elektronicznej do naszego Działu Reklamacji - reklamacje@szyby24.pl

KOMPLETNE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE STANOWI:

  • POPRAWNIE WYPEŁNIONY FORMULARZ REKLAMACYJNY (Pobierz formularz).
  • LIST PRZEWOZOWY (W PRZYPADKU USZKODZEŃ TRANSPORTOWYCH)
  • ZDJĘCIE ETYKIETY ADRESOWEJ (W PRZYPADKU USZKODZEŃ TRANSPORTOWYCH)
  • ZDJĘCIA UKAZUJĄCE USZKODZENIE / WADĘ

W przypadku wątpliwości, pytanie proszę kierować mailowo na adres reklamacje@szyby24.pl

UWAGA

PRZYPOMINAMY IŻ WSZELKIE ZGŁOSZENIA NIECZYTELNE BĄDŹ NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE I NIE WYWOŁUJĄ ŻADNYCH SKUTKÓW PRAWNYCH.

ZA POPRAWNOŚĆ DANYCH ODPOWIADA OSOBA SKŁADAJĄCA ZGŁOSZENIE.

Poniżej tabela wskazujące co powinno znaleźć się w zgłoszeniu w przypadku stwierdzenia któregokolwiek z poniższych powodów.
Poprawnie zgłoszona reklamacja przyśpiesza proces jej rozpatrzenia. 

Pola kolorowe - odpowiadają typowi zgłoszenia i dokumentami wymaganymi przy zgłoszeniu reklamacji. 
Pola białe -  wskazują jakie dokumenty / zdjęcia powinny znaleźć się w zgłaszanej reklamacji niezależnie od typu zgłoszenia.


Dokumenty do pobrania: