• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!

Wybierz kategorię

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)Regulamin Sklepu Polityka prywatnościReklamacjeZwrot / wymiana towaruDo pobrania

Zwrot / wymiana Towaru

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu

Jako Konsument masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm i instytucji możliwa jest tylko wymiana produktu.

Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Kontakt z nami

Zanim się z nami skontaktujesz przygotuj: nr zamówienia i nr telefonu, a następnie zadzwoń pod nr 787-787-057 lub napisz na adres: reklamacje@szyby24.pl.

Zgłoszenie

Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Jeśli chcesz, żebyśmy poznali powód zwrotu, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy. (Pobierz oświadczenie).
Na tym etapie możesz zdecydować się na wymianę produktu lub zwrot środków.

Zwrot produktu

Oczekujemy na zwrot produktów.
Masz dwie możliwości: dostarcz nam produkt we własnym zakresie lub skorzystaj z usług naszego kuriera (usługa odpłatna – cennik poniżej).

Istnieje jedynie możliwość zwrotu towarów nie posiadających śladów użytkowania i montażu, spakowanych w opakowanie zapobiegające ewentualnemu uszkodzeniu podczas  transportu.

UWAGA:

  • opakowanie musi umożliwiać sprawdzenie zawartości/stanu towaru przed podpisaniem odbioru.
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W przypadku zamówienia na osobę fizyczną do każdego zwrotu musi zostać załączony oryginał dokumentu potwierdzającego zakup lub oświadczenie o zagubieniu paragonu. (Pobierz oświadczenie)

Wymiana lub zwrot środków

Rozpoczniemy proces wymiany* lub zwrotu środków (zgodnie z podjętą przez Ciebie decyzją). Będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

Kiedy można odstąpić od umowy?

  • Gdy się rozmyślisz
  • Gdy pomylisz się podczas zamawiania
  • Gdy chcesz wymienić produkt na inny

Potrzebujesz pomocy ?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami odpowiedzialnymi za zwroty i reklamacje.
Zadzwoń na 787-787-057 lub napisz na reklamacje@szyby24.pl.

Prawne regulacje zwrotu produktu znajdziesz w Regulaminie zakupów.

Cenniki odbioru towaru.

Cennik odbiorów szyb samochodowych (Koszt odbioru szyby jest uzależniony od jej wartości)
Wartość szyby: do 499 PLN500-999 PLNpowyżej 999 PLN
Koszt odbioru szyby:100 PLN130 PLN150 PLN
Cennik odbioru towaru nie będącego szybą samochodową (Koszt odbioru towaru jest uzależniony od jej wagi)
Waga przesyłkido 2 kg2-10 kg10-30kg
Koszt odbioru przesyłki15 PLN20 PLN25 PLN