• Błyskawiczna wysyłka!
  • Gwarancja najwyższej jakości!
  • Fachowe doradztwo!

Wybierz kategorię

Najczęściej zadawane pytania

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

 

Zamówienia złożone w sklepie internetowym Szyby24.pl są automatycznie przyjmowane ze statusem Oczekujące, które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem W realizacji. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) tego samego dnia roboczego jeżeli zostało złożone do godziny 13.00. W pozostałych przypadkach towar zostanie wysłany w kolejnym dniu roboczym.

 

Czy dostarczamy towar w sobotę?

 

Tak, jeżeli klient sobie życzy, to bez dodatkowych kosztów towar zamówiony w piątek do 13.00 może być dostarczony do klienta w sobotę.

 

Czy klient ponosi jakieś ryzyko w związku z przesyłką?

 

Towar dostarcza specjalistyczna firma spedycyjna. Przed podpisaniem dokumentów i zapłaceniem klient ma możliwość i zobowiązany jest obejrzeć dokładnie towar - umożliwia to zarówno firma spedycyjna jak i specjalny rodzaj pakowania, który pozwoli stwierdzić w krótkim czasie czy towar jest nieuszkodzony. Jeżeli towar jest uszkodzony lub w jakiś inny uzasadniony sposób nie spełnia oczekiwań klienta - wystarczy że wpiszemy na liście przewozowym odmowa przyjęcia i podamy jego powód.

 

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

 

Tak, oczywiście sklep internetowy umożliwia płatność przy odbiorze. Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „Za pobraniem”.W przypadku pobrań powyżej 1000 zł zostanie doliczone 10zł netto za każdy kolejny 1000zł.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto?

 

Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie sklepu Szyby24.pl pełnej kwoty zamówienia.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów?

 

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru po uprzednim skontaktowaniu się z firmą Szyby24.pl pod adresem biuro@autoszyby-haki.pl lub nr telefonu 787-787-057 w celu uzgodnienia daty odbioru.

 

Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty?

 

Tak, firma Szyby24.pl wystawia fakturę VAT na życzenie Klienta, po ówczesnym przesłaniu wszystkich potrzebnych danych do faktury. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.

 

 

Masz pytanie, napisz!

 

Wszystkie zapytania kieruj na biuro@szyby24.pl

 

Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania.

 

Zespół Szyby24.pl