➔ CZAS DOSTAWY ➔ KOSZT DOSTAWY ➔ CZY KURIER WNIESIE PRZESYŁKĘ ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEKOMPLETNA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST USZKODZONA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM ? ➔ CZY MOŻLIWA JEST DOSTAWA POZA TERYTORIUM POLSKI ? ➔ JAKA FIRMA KURIERSKA REALIZUJE DOSTAWY ? ➔ DOSTAWA FLOTĄ SZYBY24.PL ➔ KONTAKT Z KURIEREM ➔ SPOSOBY PŁATNOŚCI U KURIERA ➔ JAK PAKOWANE SĄ SZYBY ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ USZCZELKI / AKCESORIA ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ PRZESYŁKI ZAGRANICZNE ? ➔ CZY FAKTURA BĘDZIE RAZEM Z KUPIONYMI PRODUKTAMI
|
|
CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁJA JEST NIEKOMPLETNA ?
W przypadku otrzymania przesyłki w której stwierdzono brak któregoś z elementów, prosimy o odnotowanie informacji o braku:
- w przypadku dostawy realizowanej firmą DPD
W protokole szkody bezpośrednio u Kuriera lub wypełniając elektroniczny protokół szkody pod adresem https://protokol.dpd.com.pl/. Prosimy o przesłanie skanu / wygenerowanego protokołu na adres logistyka@szyby24.pl
- w przypadku dostawy realizowanej firmą InPost
W protokole szkody bezpośrednio u Kuriera lub wypełniając elektroniczny protokół szkody pod adresem https://inpost.pl/protokol. Prosimy o przesłanie skanu / wygenerowanego protokołu na adres logistyka@szyby24.pl
- w przypadku firmy CAT LC Polska
Prosimy o odnotowanie informacji o brakujących produktach w polu UWAGI. Dostawca zobowiązany jest do pozostawienia kopii Listu przewozowego u Odbiorcy. Prosimy o przesłanie skanu listu przewozowego na adres logistyka@szyby24.pl
- w przypadku dostawy Flotą SZYBY24.PL
zgłoszenia braku można dokonać bezpośrednio u Dostawcy, który to skontaktuje się z naszym Działem Sprzedaży w celu wyjaśnienia zgłoszenia.
Prosimy także o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Logistyki pod numerem 603-225-212 w celu wyjaśnienia zgłoszenia.
|