+48 787 787 057
ZAMÓWIENIEDOSTAWA➔ CZAS DOSTAWY ➔ KOSZT DOSTAWY ➔ CZY KURIER WNIESIE PRZESYŁKĘ ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEKOMPLETNA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST USZKODZONA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM ? ➔ CZY MOŻLIWA JEST DOSTAWA POZA TERYTORIUM POLSKI ? ➔ JAKA FIRMA KURIERSKA REALIZUJE DOSTAWY ? ➔ DOSTAWA FLOTĄ SZYBY24.PL ➔ KONTAKT Z KURIEREM ➔ SPOSOBY PŁATNOŚCI U KURIERA ➔ JAK PAKOWANE SĄ SZYBY ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ USZCZELKI / AKCESORIA ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ PRZESYŁKI ZAGRANICZNE ? ➔ CZY FAKTURA BĘDZIE RAZEM Z KUPIONYMI PRODUKTAMI ZWROT / WYMIANAREKLAMACJAO SZYBACHDO POBRANIAFAQ |
CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM ?W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z Państwa zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Logistyki pod numerem 603-225-212 w celu wyjaśnienia problemu. |
603-225-212 |
|
LOGISTYKA@SZYBY24.PL |