+48 787 787 057
ZAMÓWIENIEDOSTAWA➔ CZAS DOSTAWY ➔ KOSZT DOSTAWY ➔ CZY KURIER WNIESIE PRZESYŁKĘ ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEKOMPLETNA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST USZKODZONA ? ➔ CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM ? ➔ CZY MOŻLIWA JEST DOSTAWA POZA TERYTORIUM POLSKI ? ➔ JAKA FIRMA KURIERSKA REALIZUJE DOSTAWY ? ➔ DOSTAWA FLOTĄ SZYBY24.PL ➔ KONTAKT Z KURIEREM ➔ SPOSOBY PŁATNOŚCI U KURIERA ➔ JAK PAKOWANE SĄ SZYBY ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ USZCZELKI / AKCESORIA ? ➔ JAK PAKOWANE SĄ PRZESYŁKI ZAGRANICZNE ? ➔ CZY FAKTURA BĘDZIE RAZEM Z KUPIONYMI PRODUKTAMI ZWROT / WYMIANAREKLAMACJAO SZYBACHDO POBRANIAFAQ |
CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST USZKODZONA ?DPD - Weryfikacja stanu przesyłki przy odbiorze.Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona, czy opakowanie nie było otwierane lub nie posiada braków. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności PROTOKÓŁ SZKODY (u Kuriera lub on-line pod adresem - https://protokol.dpd.com.pl/. Rzetelnie spisany protokół znacznie przyśpieszy procedurę reklamacyjną. CAT LC - Weryfikacja stanu przesyłki przy odbiorze.Każda wysłana przez nas szyba zapakowana jest w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki - bez jej rozpakowywania (nie dotyczy wysyłki w kartonie). Przed odebraniem przesyłki spróbuj ocenić jej stan bez jej rozpakowywania.
Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji pod numerem 603-225-212 . Wpisz w jednobrzmiącej formie w oryginał i kopie listu przewozowego adnotację "ODMOWA ODBIORU - SZYBA USZKODZONA". Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej, wszelkie dodatkowe adnotacje mogę utrudnić proces reklamacyjny.
|
603-225-212 |
|
LOGISTYKA@SZYBY24.PL |